Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Párommal meglepően gyakoroltam az intuíciót

2018. július 31. 10:24 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Szeretném Veled megosztani egy érdekes élményem.
Egy délutáni ejtőzés közben párommal az intuícióról beszélgettünk és szerettem volna megmutatni neki, hogy nála is működik - megérzésem szerint nagyon is jól.
Kértem, hogy csukja e a szemét és próbálja meg megnézni, hogy milyen az a táj, amit én elképzelek magam előtt csukott szemmel.
dragonera2.jpg
Tőle a válasz rögtön jött, hogy tengerpart. Kérdeztem, hogy mit lát még, ahogy körbenéz. Homokos strandot látott. Ezen a válaszon elgondolkoztam, mert kimondottan nem emlékeztem homokos strandra ott, de továbbmentünk és mondta, hogy másik oldalra nézve hajókat lát. Csónakok tényleg voltak.
Szemben egy szigetet látott, melyen zöld növényzet van. Igen, mondtam, az a La Dragonera sziget.
Kinyitva a szemét, nem akart hinni nekem, hogy 100%-ban eltalálta a helyszín leírását és egész gyorsan, így rákerestünk a google-n és megmutattam a fotót, amely visszaadja azt a helyszínt, amit láttam magam előtt.
El volt képedve.
A fotókat nézegetve észrevettük, hogy tényleg van homokos strandja, csak azt én nem láttam, ő pedig igen :) , pedig ő sosem járt még a helyszínen.
Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr6814152705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása