Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Húsvéti meglepetés...

2023. április 09. 23:13 - Bognár Tas

Egy tanítvány pontos telitalálata

Ma történt, 2023. 04. 09-én vasárnap, amikor meglepett a tanítványom egy olyan CRV-vel (Controlled Remote Viewing - Kontrollált Távolba Látás), ami évente egyszer történik meg.

Tanfolyam közben szoktam előzetes bejelentés nélkül (ez a tanfolyam dramaturgiája) megfogni valamit az asztalról, ami lehetett volna ebben az esetben kiskanál, toll, pohár, kulcs stb. Megfogtam egy csokitojást, amit éppen tegnap kaptam valakitől. Kérdezem...mi van a jobb markomban? Annyit segítettem, hogy elfér a markomban.

csokitojas_1.jpg

Azt mondja, valami gömbölyű. Mondom ok. Azt mondja, hogy vagy üvegbe, vagy fémbe van rakva, csomalgolva. Mondom ok. Ehető, vagy sem? Azt mondja, valami csokiféleség :)

Ez egy viszonylag gömbölyű csokitojás, ami alumínium csomagolásban van.

Ennek mennyi a statisztikai valószínűsége? Soroljam, mennyi minden lehetett volna a kezemben? Felesleges...

És megdöbbenésemre mondja, hogy azt látta, hogy valami színes :) Hát mondom itt a fénykép...és bizony szines.

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr8118098902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása