Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Több hónappal korábban megéreztem a tökéletess dátumot

2022. december 14. 07:11 - Bognár Tas

A dobogókői havazás története

Olyan történt, ami még intuícióban tapasztalt páromat is meglepte. Tökéletesen úgy történtek a dolgok, ahogy spontán intuitíve megéreztem. Nem csináltam semmi hókuszpókuszt, hatos fogatot, nepáli osztott fókuszt és a többi.

dobogoko_havazas.jpg

Egyszerűen szeptember közepén lefoglaltam egy szállást két éjszakára Dobogókőre, december 13-ra. Úgy éreztem ez lesz a megfelelő időpont. Pedig lehetett volna decemberben bármyelyik másik nap is, kivéve a mikulást és a karácsonyt.

Ma van december 14, tehát ez a fotó meglehetősen friss, tegnap készült. Ismétlem, szeptember közepén foglaltam le a szállást, és a cél az volt, hogy havas hegycsúcsra érkezzünk, tudjunk szánkózni, hóembert építeni, bokáig a hóban kavirnyászni a gyerekkel.

Hát hó szeptember óta nem volt egyáltalán, de még december elején se, sőt, még december 10-én sem. Majd 12-én rászakadt a hó a hegyre, estére (az idokép.hu szerint) 21 cm-es lett, és 13-án, amikor érkeztünk, már 30 centis lett a friss fehér hó.

Igaz, sokan mondják, hogy boszorkány vagyok, és vannak bizonyos egzakt tünetek ezt igazolandó, és hát december 13 Luca napja, de ilyenkor felvetődik a kérdés: én akartam ennyire, hogy legyen a kislányomnak vidámság a hóban, vagy megéreztem már szeptember közepén, hogy mikor lesz a tökéletes időpont?

Csütörtökig vagyunk, és a hírek szerint pénteken visszamelegszik az idő (most -8 fok van). Szóval meglepő, mik vannak.

Kellemes áldott ünnepeket kívánok...boszorkány módra :)

Ildikó

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr6818001658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása