Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Tökéletes munkahely megteremtése és bevonzása (technika)

2016. április 10. 19:40 - Bognár Tas

A visszajelzés végén a technika dióhéjban!

"Nagyon régóta szerettem volna már váltani, mert már kezdett tönkretenni a munkahelyi környezet hangulata, az odavezető út, az emberek, az épület, szóval minden nagyon nagyon lehangoló volt már hosszú évek óta.

munka_megteremtese.jpg

A tanfolyam után szinte azonnal nekiálltam a "munkának", és a pontos instrukciók szerint elkezdtem vizualizálni ennek pont az ellenkezőjét: napos szoba, tágas tér, zöldövezet, kiegyensúlyozott kollégák, óriási munkaasztal és tökéletes monitor a webes programozáshoz. Aztán bevetettem azt a technikát is, hogy igazából mit akarunk még: rugalmas munkaidő, új barátok, professzionális szakmai kihívások (a szokásos megbízások tényleg amolyan gyártósor jellegűek voltak, rossz is visszaemlékezni azokra az időkre).

Alkalmaztam aztán még a "Három tétel" technikát is a hivatás megtalálására, így tényleg azt kell mondjam, hogy mindent meg tettem a nagyon kívánt cél érdekében. És ahogy mondtad, egyre éreztem, hogy ez nemcsak hogy nem elérhetetlen, hanem már igazából a magaménak éreztem az új helyet. Éreztem, hogy már átalakultam, és "már ott dolgozom". Márcsak ettől feldobodtabb lettem, mint amikor valaki teljesen reménytelenül azt hiszi, hogy már meg is nyerte a lottót...csak én tele voltam racionális reménnyel, mert tudtam, hogy elérhető a célom, és nagyon be is jött! Leírtam aztán ugye a tennivalókat, és az ösztönző tényezőket, hogy tegyek is érte, mert NAGYON fontos már. Konkrétan már gyűlöltem a korábbi munkahelyemet.

Nem számítottam arra, hogy ilyen gyorsan találtunk egymásra, mintha egy szerelmes történet lenne, mert tényleg annyira szeretem az új munkahelyem, hogy ...szóval szeretek bejárni, ami nekem nagyon sokat jelent, de gondolom ezzel nem vagyok egyedül...ja, és ha akarok, bármikor otthonról is dolgozhatok...ezt elfelejtettem fentebb írni, hogy hiányzik. Mondom: otthonról is, amit lehet!

A "véletlenek" összehoztak azzal a budai, zöldövezeti reklámstúdióval, akiknek a kliensköre minőségi munkát igényel, jól meg is fizetik (pedig ezt nem is teremtettem meg tudatosan), pompás vidám csapat részese lehetek, és most figyelj: a munkaidő kötelezően rugalmas! Szinte tilos a pontos jelenlét, mert hitvallásuk szerint a határidő és a tökéletes minőség a lényeg, amit nem lehet erőltetni, ahhoz ihlet kell!

Amit mondani szerettem volna, hogy az intuíció nélkül a "véletleneket" nem vettem volna észre, vagy túlagyaltam volna, és nem hallgattam volna rájuk. Ez azt gondolom az egyik nagyon fontos lényege a Tudatos Teremtésnek! Na meg a hivatásos technika. Az nagyon bejött. Ez konkrétan, mint informatikus mondom, tényleg pszichoinformatika a velejéig.

Eszméletlen, hogy ezt az egészet, mindezt pár hét alatt sikerült megteremtenem, pedig évek óta húztam az igát. Gondolkozni is kezdtem, mit lehetne következő körben beprogramozni az életembe, de egyenlőre jól elvagyok így is..."

Viktor

 

HIVATÁS MEGTALÁLÁSÁNAK TECHNIKÁJA DIÓHÉLYBAN

"Találd meg a hivatásod, és soha többé nem kell dolgoznod"

Konfuciusz

Ezt a technikát Ázsiában kolostorokban (ahol tanultam) azért alakították ki, hogy egy ember megtudja, mi legyen a hivatása a munka helyett. Még akkor is hasznos, ha egyébként már nagyjából megvan az irány...ezesetben "csak" pontosít.

Erre a magunkkal való igazi találkozóra egy órányi időt szánni kell egy olyan környezetben, ahol nincsen különösebb zavaró tényező (mobil, tv, újság, gyerek stb…).

Végy egy papírt, és az alábbi ábra szerint írd le három oszlopban, hogy mi az ami jó, mi az ami nem jó, és mi az, ami hiányzik az életedből, amin szeretnél változtani. Pl. szeretnél emberekkel foglalkozni (jó) otthon online (hiányzik), de most egy gép előtt ülsz fix munkaidőben (nem jó). Vagy tudod, hogy mozgásterapeuta lennél (jó), szereted a gyerekeket (jó), szereted a jógát (jó), inkább megelőzni szeretnéd a gyermekek problémáit (jó), nem szeretnél utógondozni (nem jó), nem szeretnél sok szenvedő gyereket látni (nem jó), hiányzik valami szabad beosztású, önmaga ura típusú munka (hiányzik), hiányzik, hogy akár több munkahelyre bedolgozz (hiányzik).. Eredmény: gyermekjóga oktató.

hivatas.jpg

Idáig egyszerűen hangzik. Majd el fogsz jutni néhány perc után arra a pontra, hogy nem jut több az eszedbe. Innentől kezd meditatív lenni a technika. Nem kell gondlkozni, csak csinálj egy kávét/teát, mosogass, vagy tegyél bármit, ami meditatív. Ha már unod, hagyd abba, és használd a kreatív fantáziád!!!

A három függőleges oszlopban lévő puzzle darabokból csinálj, egy háromdimenziós képet vizuálisan: gyerekek, jógaterem, délután, vagy hétvégén, vagy táborban...vagy online otthonról (lehet, hogy az nem jó)? Légy kreatív, használd az immaginációt, és éld át színesen, érzelmekkel teli, hogy ez tényleg elérhető, és soha többet nem kell a szentendrei ajándékboltban dolgoznod (konkrét példa: https://csudajoga.wordpress.com/)

Tudnod kell, hogy Te vagy a játékmester, és nem kell többé játszanod a játékot, ha már unod. Nem mondja Neked senki, hogy az élet nem egy habostorta! Mert:

"AZ ÉLET EGY HABOSTORTA, ÉS ÉN VAGYOK A CUKRÁSZMESTER" (Bognár Tas)

Eredményképpen hivatás fog kijönni (esetleg több is), és/vagy "projektek", mint például mellékállásban profi mandalafestő, vagy gyermekkönyv író (így született például az "Angyalom" c. kis csodamesekönyvecske Boros Csilla Andreától: www.csillagmesek.hu).

Utána le kell írni baloldalra a tennivalókat (analitikus, racionális agyfélteke), és jobb oldalra az ösztönző tényezőket (intuitív, holisztikus agyfélteke).

Gondoljunk erre a gyermekünkre úgy, mint életünk egyik legfontosabb részére, hiszen életünk legnagyobb részében vagy dolgozunk, vagy a hivatásunknak élünk.

Természetesen, miközben én tanítok, vagy elemzek, látszólag dolgozom, de ha valaki megkérdezné mikor van a nyugdíjkor...hát foglalmam sincs. Én élvezem amit csinálok, és ezt kívánom mindenkinek, és azok gyermekeinek és unokáinak stbstbstb. Most ezt, miközben írom 20.32-kor, teljesen boldoggá tesz, egyszerűen mert tudom, hogy minimum egy embernek megváltoztatja az életét, pozitívabb lesz, és én ezért vagyok itt.

Ha egy bányában dolgoznék, nem hiszem, hogy felpattanék otton a meditációmból du. 5-kor, és hirtelen kapkodnám a fejem, hogy "gyorsan futás Tasom, rohanjunk a bámyába, még iszonyat jó lenne néhány tonna sódert kimosni, aztán Csepelre vinni, ledobni a ház elé egy kis cementtel, hogy ne fújja el a szél a sódert véletlenül, aztán majd így jó is lesz, imádni fognak a lakók".

Hát, nagyon sok sikert mindenkinek! Adjátok tovább dolgozó embertársaitoknak!

Nagyon szép, boldog és kiteljesedett életet kívánok mindenkinek!

Tas

komment
Címkék: teremtes intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr688586212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása