Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Párkapcsolatom megálmodása a tudatos álmodással

2016. április 19. 03:16 - Bognár Tas

„Elég hihetetlennek tűnik a történetem, de igaz!

Sokszor álmodtam egy olyan sráccal, aki tényleg álompasi: csendes, vidám, intelligens, jóképű. A tudatos álmodás tanfolyam után természetesen az első dolgom volt, hogy vele álmodjak gyakrabban, bármilyen ciki is, de ilyen a plátói szerelem, ám ez az álomszerelem valósággá is vált!

dream_woman.jpg

Egyik este sikerült a Wild technikával visszamennem az álmomba, és a VII. kerületi bulinegyedben egy romkocsmában találkoztam vele, ahol egy csokis sütivel kínált, mintha mindig is ismertük volna egymást. Abszurd álom volt, mert sosem találkoztunk az életben, és sütivel sem szokás lányokat kínálni egy szórakozóhelyen.

Egyszercsak felpattant az asztaltól, és azt mondta: „tudok egy jobb helyet”. Kézenfogott, és sietve, sürgetve kiviharzott velem a körútra, majd egyenesen be a Karmapa-házba. Ekkorra már hirtelen vasárnap reggel volt az álmomban. Ott több ember gyülekezett, és várt valamire, talán előadásra, nem tudom. Eddig tartott az álom.

Másnap reggel ezt leírtam az álomnaplómba, amit pár nappal később újra olvastam, és hirtelen bevillant, hogy ezt az álmot a valóságban is megtörténté kellene tegyem. Így hát megnéztem, mikor van jelentősebb esemény a Karmapa házban, vasárnap. Az a nap előtti szombaton elmentem a bulinegyedbe, de nem történ semmi különös. Másnap a délelőtti programra mentem el a Karmapa házba, és egy órán keresztül ott sem történt semmi. Ekkor éhes lettem, és kimentem a szemben levő pékségbe valami harapnivalóért…és innentől hihetetlen, ami történt.

Az édességpulton valamiért csak egyetlen brownie szerűség maradt, amit kinéztem magamnak, de még voltak előttem a sorban páran. Az előttem levő srác ,akit már a szemem sarkából figyeltem, észrevette, hogy kiszemeltem a sütit. Amikor sorra került, rámnézett, és megkérdezte, hogy „azt a sütit inkább Te vinnéd el?”. Azóta sem hiszem el, hogy szinte egy az egyben ugyanazt a férfit láttam magam előtt, mint az álmomban. Ruházata is hasonlóan laza volt, tekintete ugyanaz a mélybarna, meleg, megértő tekintet, magasság, mosoly…minden stimmelt. Természetesen összeragadtunk az egész napra, hiszen Ő is a Karmapa házba jött a rendezvényre, csak egészen más okból :)

Azóta együtt vagyunk, és nagyon egyértelmű, hogy együtt is maradunk!”

Angéla

komment
Címkék: alomvilag

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr888643190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása