Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Párommal egy hullámhosszon szakítás után is

2016. december 06. 03:14 - Bognár Tas

Szia Tas!

Egy igen friss esemény zökkentett ki a hétköznapokból, amit most azonnal le is írok! Szerintem ez egyszerre intuíció és távolbahatás is egyben, a blogodra éppen jó történet lesz:

bridge-crystal-drill-unfinished-diamond-mosaic-home.jpg

Hidat képeztem térben és időben párommal, nagyobb távolságból, pont úgy, ahogy a Tong-len tanfolyamon tanultuk. Én magam is meglepődök néha, hogy ez tényleg működik! Mintha áthidalhatatlan távolságokban is tudnánk egymással kommunikálni mentálisan és emocionálisan, egy láthatatlan hídon keresztül?!?!?!

Annyit tudni kell, hogy a párom berágott rám, és már ott tartottunk tegnap, hogy azt mondta: ne is hívjam. Ez nagyon rosszul esett...még mindig bízom benne, hogy ez a rémálom átmeneti állapot, hiszen szerettük egymást, de most valami olyan történt, ami bizonyítja, hogy még egy hullámhosszon vagyunk, tehát érezzük egymást...

Reggel 9.19-kor intenzíven koncentráltam rá, és már szinte hangosan kértem, könyörögtem a szívemből, hogy hívjon fel. Természetesen használtam a Tong-lent, hogy megtudjam, ennek van-e realitása, és ha igen, mikor fog megtörténni. Érdekes volt, hogy nem is volt bennem kétség, hogy megtörténik, hiszen már használom a Tong-lent egy jó ideje, mióta a tanfolyamodon voltam.

Hát erre 9.22-kor küld egy üzenetet, hogy hívjam fel! És ez még nem minden...

Amikor "átnéztem", hogy fel fog-e hívni, az volt az érzésem, hogy vagy a számítógépnél ül, és ír valami projektet, vagy reggelit csinál. Nem tudtam eldönteni melyik, de abban biztos voltam, hogy vette az "adást", csak most nem ér rá.

Amikor végül beszéltünk 9.22-kor, elmondta, hogy reggeli készítés közben azon gondolkozott, hogy a projektjét mindjárt megírja a notebookján, előtte beszélhetnénk.

Tehát itt bebizonyosodott, hogy a Tong-len tényleg egyszerre intuíció is, és távolba hatás is! Illetve az is bebizonyosodott, hogy igazából valahol mélyen még mindíg szeret, különben nem lehettünk volna ennyire egy hullámhosszon...szerintem...

Köszönök mindent!

Üdvözlettel:

Ernő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9912026599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása