Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Együtt álmodtam a lányommal

2023. január 17. 07:48 - Bognár Tas

Jóreggelt Tas!

nightmare.jpg

Frissen írok, mert most kelt a család, és érdekes dolog történt az este, amit gondoltam megosztok.

Mostanában vannak némi feszültségek a családban, és emiatt a kislányom néha rosszakat álmodik, ami természetesen nem meglepő. Forgolódik, felriad stb.

Most este az történt, hogy azt álmodtam, TV-t néz, és abban valami horror történet volt, amitől én is picit megijedtem. Láttam álmomban, hogy fél, nem akarja látni a "filmet".

Majd arra keltem, hogy itt a valóságban, az ágyában nyöszörög, forgolódik, tipikusan úgy, ahogy bárki tenné, ha rosszat álmodik. Mintha megálmodtam volna, hogy mi megy a fejében a "monitorján".

Majd reggel megkérdeztem többször is, hogy mit álmodott, de nagyon nem akarta kibontani a történetét, valami nagyon nem jó lehetett. Megkockáztatom, hogy köztem és az apa köztis feszültség játszódott le a fejében, de persze lehetett bármi más is.

Lehet, hogy nem nagy történet, de megélni mindenképpen érdekes volt. És szerintem az intuícióval is összefüggésben van. Ahogy mondtad is a tanfolyamon, hogy anya a gyerekét jobban megérzi, mert egy hullámhosszon vannak. Talán ez lehetett?

Háát, további szép napot!

Csilla

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr4218028024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása