Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuíciós tanfolyam utáni gyakorlás részletes leírásai egy tanítványtól 2.

2022. augusztus 17. 06:21 - Bognár Tas

Júliusi napok

Szia Tas, folytatom az eddigi júliusi tapasztalatokkal, amiben több a Tonglen gyakorlása is.

2-án összeugrottunk Párommal, én Tong Len-el rájöttem, hogy valójában mit akar, ugyan el akar menni valahova, de gondolnak ránk, és valami miatt itthon kell maradnunk és főznünk kell! A nagy meleg miatt nem mentünk sehova és későn, este 7-kor kezdtünk el sütni-főzni, de hallottuk, hogy a Nagy Fia, aki a Párom lakásába lakik (ő miatta nem kellett a tanfolyamod után hazajönnöm), és a szomszédnak a fia kicsit összeugrottak a hangos zene miatt! Ráhangolódtam a Nagy fiára és az jött le, hogy ő nemrég kelt fel, egyedül van, baromira nagy a szexuális vágya, nem is a zene a baja, ivott már megint és mindenáron verekedni akar! Este 10-kor még mindig főztünk mondtam Páromnak, hogy most, ha kijön a konyhába meg se szólaljon, mert annyira verekedni akar a fia, hogyha meghallja, hogy nem dolgozik a párom, bekopoghat! Küldtem mindenkinek nyugtató energiát, én beküldtem a földbe és mi ketten is megnyugodtunk! Felismertük, hogy ez lehetett a baj, ami miatt mi ketten összeugrottunk! 

3-án reggel 4.50-kor ébredtem fel, magamban elmondtam mit fogok csinálni, addig míg ki nem nyit a bolt, mikor keltem fel a párom, hogy a nagy meleg előtt kimenjünk! 7.20-kor felkelltettem a párom, és mondtam neki, bár meditáltam és írtam is, éhes vagyok, nem eszek most, menjünk ki, de rögtön! A szemem előtt 8 órát láttam és egy üres utcaképet! Néztem miért láttam ezt!

Útközben elkezdtem fuldoklani, köhögni, hányingerem lett és mondtam gyorsítsunk! Mire 2 perc múlva a templomtérre értünk láttam, hogy egy férfi fekszik a földön, mellette a felesége (nálunk ez megszokás, sok a tütüke, meg a drog), de azt éreztem, ez most más! Mondtam páromnak, hogy menjünk oda, mert a lelke is hív! Sikerült a földről felemelnünk, miután meggyőzöttem róla intuícióval, hogy lehet! Kiderült, hogy csípőprotézise van, és nehezen megy, ráadásul egyenetlen volt ott a talaj, így nem bírta megtartani magát! Ezenkívül magas volt a vérnyomása, viszont úgy kérdeztem rá, hogy volt-e eszméletvesztése, és magas-e a vérnyomása! Mondta igen és aszmás is! Mivel hajléktalan szállón laknak és ilyennel már volt kórházban, nem engedte, hogy mentőt hívjak! Éreztem, hogy más is van, de nem tudtam mi! Olyan volt egy pillanatra, mintha belülről láttam volna a testét, és kérdeztem ödémás-e a másik lába!? Mondta igen! Éreztem még valamit, nem tudtam mit! Mivel nem engedte se ő, sem a felesége, hogy a továbbiakban segítsünk neki, megköszönték, mi elmentünk, és mondtam páromnak volt még valami! Azt mondta, hogy ecetszaga volt! Mivel nincs szaglásom 20 éve, nem éreztem, tehát cukros is, ezért lehetett az ájulása, viszont tapasztalat, legközelebb ilyenre is rákérdezek! A 8 órát azért láttam, mert pont 8 órát ütött a templom órája, amikor búcsúztunk el, mivel nem kért továbbiakban segítséget! Az üres utcát azért láttam, mert alig voltak kint még és akkor jöttek csak ki a templomból az emberek!

A minap három kutyuson próbáltam ki a Tonglen technikát, amit mondtál a tanfolyamon! A mellettünk lévő kutyus nagyon hangos, sokat ugat öblösen, és mondtam neki, hogy Pedróka, nyugi, dobálom a labdát neked, és egy idő után még a leghangosabb gyerekre sem ugatott! Majd késődélután elmentünk vásárolni, kutyus hátul volt, és meg is jegyeztem, hogy na labdát még kergeti/keresi hátul, elfelejtettem őt! Mikor a sarokhoz értünk, akkor jöhetett előre, és kezdett el másképp ugatni, mint addig, mintha mondta volna, hol a labdám! Ő nála többször is kipróbáltam, más módszert is, de az utolsó alkalommal, mielőtt a Havim megjött volna, feszült voltam és nem sikerült!

Volt egy nyüszítő kutyus a másik utcában, gondolom elmentek a gazdái és ezt tudtukra adta! Erre a nyüszítésre elkezdett ugatni az utcában egy másik kutyus! Odamentem hozzá gondolatban, mondtam neki semmi baj, nemsokára jönnek a gazdáid és megsimogattam, egyre halkabb lett, majd elhallgatott így a másik kutyus is! Ez a nyüszítős kutyus sokszor csinálja, mindig megsimogatom virtuálisan és el is hallgat!

Póknál egyszer sikerült sikítás helyett útmutatást adnom Tonglennel, arra is ment! Egyik alkalommal pont akkor jött le elém egy nagylábú, mikor épp gondolkoztam a konyhába! Úgy el voltam mélyedve, hogy ő is megállt egy pillanatra! Egymásra néztünk, és két gondolat jött, az egyiket mondtam neki, így tovább maradt ott, de a másik gondolat az volt, hogy miként dobjam ki, erre elszaladt a kenyérpirító mögé, nem arra, amerre elsőre mondtam neki!

Pillangóknál: Imádom a pillangókat! Kértem egy pillangót, hogy ugyan nincs most nálam a gép, de legyen szíves maradjon ott, míg előveszem a telefont, és több képet tudok csinálni róla! Ott maradt! Mindig köszönök nekik, és körbe repülnek, sőt, mikor gyönyörködtem bennük Pásztón a buszmegállóba úgy köszöntem el az egyiktől, szia drága én most megyek haza! Amikor leültem a helyemre a buszon, odajött az ablakhoz és ott maradt addig, amíg el nem indultunk!

Hamarosan jövök még tapasztalatokkal!

Legyen szép napod!

Zsuzsa

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9017909789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása