Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Lányom elájult, és én abban pillanatban megéreztem

2021. július 02. 08:52 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Két dolog jutott eszembe, amikor megkérdezted, milyen intuíciós történetem volt. Persze boztosan lenne több is, ha nagyon gondolkoznék, de most ezt a kettőt osztanám meg. Az egyik érdekesebb, mint a másik.

elajult_lany.jpg

Egyszer a lányommal Olaszországban voltunk a tengerparton, és amikor elment vízért, még minden rendben volt. Majd hamarosan rossz érzésem támadt. Amolyan "valami nincs rendben vele" érzés.

Megtorpantam, megálltam, majd jött egy hölgy, kereste a lányom anyukáját. Hát kiderült, hogy akkor ájult el, amikor éreztem, hogy nincs rendben valami. Nem kicsit ájult el, hanem összeesett a földre. Teljesen egyértelmű, hogy intuíció volt, nagyon erős volt a megérzésem.

A másik megérzés azért volt furcsa, mert egy évekkel későbbi eseményt éreztem meg. Eléggé jelentéktelennek tűnik, de átélve mégiscsak elgondolkoztató.

Azt történt, hogy egy barátomnál voltam látogatóban, és amikor az ablakban lévő cserepeket néztem, hirtelen beugrott, hogy "el fognak repülni". Bármilyen furcsán hangzik is...:) Nem tudtam honnan jött az érzés. Ráadásul nem "leesni fognak" érzésem volt, hiszen az ablak előtt egy rács is volt, tehát leesni se tudnak, és "elrepülni" sem.

Na, hát két évvel később volt egy óriási vihar, ami letépte a tetőt a cserepek fölül, és szabályosan elrepültek.

Majd küldök még történeteket, ha eszembe jutnak.

Szép nyarat!

Éva

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr4616610570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása