Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Mai friss elkepesztő történet

2022. november 16. 19:47 - Bognár Tas

Intuíciós tanfolyam közben...

Nos. Azt kell mondjam, hogy körülbelül megszédültem, amikor éppen ma délután tanítottam valakit, és próbára tettem, ahogy szoktam mindenkit, de nem vizsga jelleggel, hanem hogy lássa mennyire képes tévedni a tudat. Nem sikerült.

kanal.jpgElső kérdésem az volt egy másik országban online tanulótól, hogy hány füstölő van a dobozban, azt mondja, hogy 12....és tényleg. Gondoltam erőltetem a témát, és: "most mi van a kezemben?" Pohár. És valóban ahhoz hasonló dolog volt.

De utána próbáltam teljesen tönkretenni, hogy most mi van a kezemben? Azt mondja, hogy valami fémes, evőeszköz, talán kanál.Ez az a  kanál volt, amit még kezembe tartva a próba előtt lefényképeztem...de....de....de...hogyan? Simán lehetett volna a környezetemben legalább 12 teljesen másik tárgyat kiválasztani. És tudta! Tudta...de hogyan? 20 éve tanítom azt, amit nem értek meg, és az ilyenektől elszáll az agyam!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr5917980450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása