Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Nagyon hasznos volt az intuícióm

2019. május 28. 08:28 - Bognár Tas

Drága Tas!

Ma reggel azonnal írnom kell Neked, mennyire boldog vagyok, hogy az intuícióm segítségével nem pazaroltam el egy fél napot arra, hogy egy nagyon távoli városba elmenjek feleslegese... és akkor jöjjön a történet:

Át kellett volna iratnom valamit egy kisvárosban a polgármesteri hivatalban. Már fél hétkor bekészültem a papírokkal, kinéztem a buszt, elszívtam még egy cigit, és akkor gondoltam inkább telefonálok reggel 8-kor, mert úgy éreztem, hogy ha odaérek, akkor az teljesen értelmetlen és felesleges. Őszíntén bevallva fogalmam sem volt, hogy miért.

Telefonáltam 8 után, hivatali időben, és azt mondja a géphang, hogy ma, kedden nincs ügyfélfogadás!

Ha nem hallgatok az intuíciómra, akkor most ott állnék a hivatalnál, és összeroppantanám a "zárva" táblát azonnal!

Ehelyett most nagyon boldog vagyok, hogy ezt leírhatom Neked!

Köszi a tanfolyamot :) Érdekes volt és vicces is egyben :)

Legjobbakat kívánom!

B. Margit

smiley-face-images-34.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr914865392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása