Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megéreztem, hogy párom visszatér a szakítás után

2016. december 02. 00:44 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Kérdezted, hogy volt-e intuíciós tapasztalatom, és a következő történet jutott eszembe, ami talán a legmarkánsabb volt eddig, mivel emocionálisan is érintett.

hug.jpg

Egy nap párom hirtelen bejelentette, hogy szakít. Annyira hirtelen volt, hogy fel sem fogtam. Természetesen később kicsit beborultam.

És most jön a lényeg: egy napon, testedzés közben -valószínűleg meditatívabb állapotban- beugrott egy kép, érzés, vagy talán bizonyosság, hogy vissza fog jönni hozzám. Még az a kép is megjelent, hogy az edzőteremben, vagy az edzőteremnél fogom újra látni, és visszatér hozzám!

Nagyon meglepődtem, amikor ez tényleg pont ilyen formában meg is történt. Edzés után, az ajtóban várt, és vissza jött hozzám!

Nem tudtam hova tenni a dolgot hirtelen...de ez történt...és még biztosan lennének történeteim, de most csak ennyi jutott az eszembe...

Üdvözlettel!

Andi

 

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr3812015468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása