Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

UTRAVALÓ Előadás a Soterben

2023. március 26. 20:41 - Bognár Tas

Ázsiai megtapasztalások átadása 24 év távlatából, nem egy turista szemszögéből.

Bognár Tas vagyok, 1999 óta ismerem Ázsiát, azon belül 9 országban hosszabb ideig utaztam, 3 országban éltem tartósan, és azon belül a Terravada Buddhista Thaiföldön éltem évekig. Itt született a lányom 21 évvel ezelőtt a dzsungelben, itt voltam szerzetes Suan Mokkh dzsungelkolostorban, itt ismertem meg a mosoly országának lényegét, amire Magyarországnak annyira szüksége lenne, mint a teának a mézre, és én most áprilisban ezt fogom átadni, mint egy méhecske :)

Jelenleg ezeket a sorokat is Thaiföldről, Ayutthayából írom. Az előadás már egyszer 2016-ban, tehát 7 éve megtörtént, azóta mondhatni sokat frissült, mélyült, érett a méz.

Gondolkoztam, hogy részleteket, felsorolásokat írjak, miről is lesz szó, de ez egy olyan spontán előadás lesz, ami azonnal most április elején érkezik haza hozzátok. Április másodikán érkezik melegen az átadnivaló, az előadás pedig 6-án, csütörtökön lesz. Tehát frissen csavart, sütött ázsiai útravalót fogok átadni...és az életmód igencsak tág fogalom, jelen esetben kevéssbé lesz szó a testi életmódról, inkább a lelki, szellemi, energetikai, kapcsolati, önismereti, problémamentesség technikájának életmódja lesz a fókusz, hiszen ez a mosoly országa.

 

"Ha valamit nem tudsz megoldani, ne problémázz. Ha meg tudod oldani, ne problémázz!"

Várok mindenkit szeretettel!

2023. Április 7., 18-00-21.00-ig.

Soter Klub és Teaház (Budapest, VI. Dessewffy u. 53.)

Terembérlethez hozzájárulás: 2.800 Forint.

tasbognar@gmail.com

Szólj hozzá!
Címkék: tanfolyamok

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr3318081176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása