Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megálmodtam, hogy párom egy volt barátnőjével foglalkozik

2016. november 17. 04:56 - Bognár Tas

Szia Tas!

A következő történt, ami passzol az álomvilág témaköréhez:

Intenzív álomban láttam, hogy a párom volt barátnőjét hordágyon viszik orvosok, és hogy nagy a baj. Amikor közelebb kerültem a nőhöz, elkezdett rám nevetni, mintha győzött volna felettem, vagy a párkapcsolatomban...vagy akárhogy...

sleeping-woman.jpg

Megkérdeztem a páromat, hogy van-e valami mondanivalója ezzel a nővel kapcsolatban, és bevallotta őszintén, hogy az előző este felhívta a volt barátnő sírva, hogy rákja van, és egy órát beszélgetett a nővel.

Féltékeny lettem, de mélyebben elgondolkoztatott, hogy egyrészt nem véletlen, hogy ezzel a konkrét témával álmodtam, másrészt, hogy ha igazán egy hullámhosszon vagyok a párommal, akkor történik ilyen...különben nem éreztem volna meg álmomban...

Mindenesetre elgondolkoztató, hogyan működik az álomvilág...

Szépeket:

Karolina

Szólj hozzá!
Címkék: alomvilag

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9111968161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása