Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megéreztem a testemen Christiano Ronaldo térdsérülését

2016. július 13. 16:12 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Érdekes dolog történt velem: a Portugál-Francia meccsen a hetedik percben, amikor Ronaldo térdét kirúgták, éreztem a szélső szalagomban egy erős fájdalmat. Mondtam is a páromnak, aki éppen mosogatott, és megértően elviselte, hogy intenzíven zilált állapotban nézem az EB döntőt: "a francba, belefájdult a szalagom, amikor megláttam Ronaldo térdsérülését…" majd az volt az érzésem, hogy kb fél évre kiütötték.

ronaldo.jpg

Na most azért írok, mert ma olvasom, hogy 5 hónapra parkolópályára került Ronaldo, mert részleges jobb oldali szalagszakadása lett a bal térdében.

Mondtad a tanfolyamon, hogy ha gyakoroljuk a Tong-len-t, akkor számítsunk úgynevezett „teleszomatikus hatásokra”, tehát hogy megérezzük mások fizikai állapotát, fájdalmát...de én nem gondoltam, hogy ez tényleg ennyire működik. Tehát, hogy egy aktuális történés részletesen átélek fizikailag…megdöbbentő!

Ennyi…további pompás napot!

Tibor

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr958885536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása