Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Az asztrológus és a Tong-len

2016. március 21. 11:09 - Bognár Tas

„Asztrológusként az intuíció erősítését és a Tonglen technika elsajátítását nagyon hasznosnak éreztem. Eddig is tudtam, hogy aki a spiritualitással foglalkozik, elengedhetetlen, hogy fejlessze intuícióját, hiszen az asztrológiai képlet sem árul el mindent részletesen, tudni kell az adott eset mögé látni!

insight.jpg

A tanfolyam után barátaim megkértek, nézzek rá a költözésre, mert hamarosan lejár az albérletük. A horoszkópból több lehetséges változat is látszódott, mégsem tudtam egyértelmű választ adni. Ezért rájuk hangolódtam a Tonglennel, és azonnal jött egy kép, ahogy a nappaliban beszélgetnek, láttam ki hol ül a kanapén, majd láttam, ahogy a barátnőm párja felállt és elkezdett internetezni. Eközben a hasamban egy apró rándulás volt, nem tudtam akkor hova tenni.

Ez után feltettem a kérdést, hogy őket hol látom 1 hónap múlva? Erre nem jött kép, ezért tovább mentem, és 3 hónap múlva jött is egy kép a lakásról...

Felhívtam Őket rögtön, és kiderült, hogy valóban a nappaliban ültek, szinte pontosan úgy, ahogy láttam, majd interneteztek, és a barátnőmnek épp görcsölt a hasa...

Mindannyian nagyon meglepődtünk, mikor elmeséltem.”

Ildikó

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr128509106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása