Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuitív távolbalátás

2016. március 16. 02:16 - Bognár Tas

Teleszomatikus hatásokkal

"A Tonglen-t még csak pár napja gyakorlom, de már a lányomnál és a páromnál is 80 - 90 %-ban meg tudtam mondani, hogy milyen állapotban vannak aznap. Látni nem láttam, de jöttek az érzések, amik annyira elkülönültek, annyira mások voltak a saját érzéseimhez képest, hogy nem tudtam nem megkülönböztetni, hogy ez most intuíció, vagy sem. Azt mondtad erre, hogy ez a „teleszomatikus” hatás, amikor a másik ember érzéseit érezzük a saját testünkön. Most tapasztaltam meg, hogy mennyire tényleg így van!

third_eye.jpg

Azt mondták mind a ketten, hogy nagyon érezték az energiát. A lányom úgy mondta, hogy érezte, ahogy végig pásztázom az egész testét. A párom is hasonlókról számolt be, folyamatosan eszébe jutottam, és kedvességet érzett irányomból. Mind a ketten megdöbbentünk, a lányomnak viszont nem volt furcsa, mintha természetesnek vette volna, hogy tisztes távolságról átnézem mentálisan, és elmondok olyan dolgokat, amiket nem tudhattam eredetileg.

Ezek a tapasztalatok nagy lökést adtak, és tegnap az ország másik részében élő ismerősömnél próbáltam megállapítani, hogy van. Itt is érdekes volt, hogy átmenetileg rossz közérzetem lett. Átvettem a hangulatát, aztán nyomást éreztem a fejemben, majd elkezdett viszketni a szemem, de tényleg, a saját szemem viszketett!

Aztán felhívtuk telefonon és a következőket mondta: egész nap olyan rossz a közérzete, kissé fáj a feje is, olyan migrénes, front-szerű nyomás alatt van. Ja és a szemébe is csöpögtetett, mert zöld hályogja van.

Azt hiszem ez kezdésnek nem rossz diagnózis."

Zsanett

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr478486098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása