Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Trauma kezelése Tong-lennel

2016. március 01. 08:04 - Bognár Tas

"Szombaton voltam Nálad, vasárnap gyakoroltam, volt siker élményem is. De az igazi kihívást a hét elején kaptam. Valaki a közelemben nagy traumán ment keresztül, nem tudta feldolgozni, kezelni a helyzetét.

trauma.jpg

Olyan állapotba került, hogy orvost akartam hívni, aztán eszembe jutott a Tonglen, és kipróbáltam. Néhány percen belül teljesen megnyugodott, szinte abban a másodpercben rájött a megoldásra. Most azóta is jól van, tudja mit kell tennie. Határozott, higgadt.

Ez tényleg így működik? Annyira hirtelen változott meg, mintha varázslat érte volna!

Köszönöm a segítséged!"

Szólj hozzá!
Címkék: tavolbahatas

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr228431274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása