Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Az intuitív guminézegető

2016. február 18. 02:31 - Bognár Tas

"Munka közben kiszállok az autómból, a rendelőnk mögött pakolok telefonálva, majd az az érzés hasít belém, hogy megnézzem a jobb hátsó kerekemet. Jól tettem félig lapos volt.

Hívom a gumist, hogy mennék, pont befértem a téli gumicseredömpingbe, csavar volt a futófelület közepén. Megjavították.

nail_in_the_tire2.jpg

Az a kemény, hogy nem vagyok gondos guminézegető, de most célzottan tudtam mit nézzek és így nem az esti rendelésem végén kellett gumist keresnem, vagy kereket cserélnem az utcán, hanem elébe mentem a bajnak.

Tetszett."

Csaba

Aktuális tanfolyam: 2016. Március 12.

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr118400120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása