Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

A feleségem megálmodta hajnalban, mi történt velem.

2022. augusztus 02. 22:55 - Bognár Tas

Teljesen távol tőle, és ugyanabban az időpontban

Tas, ezt nem hiszem el! Le kell írjam!

Mindig is tudtam, hogy a feleségemnek vannak fura dolgai, kb. mint egy boszorkánynak, de ez nagyon komoly volt, ami történt. Máskor is voltak hasonlók, de ez már ijesztő, komolyan mondom.

sleeping_woman.jpg

Én éppen vidéken voltam, Ő pedig otthon Budapesten. Fizikailag megerőltető munkám volt, és hát az érfalamra kellett volna gyógyszert szedni, de elhanyagoltam. És hajnalban, amikor ki akartam menni a mosdóba, felpattantam az ágyról, elájultam, és arra ébredtem a földön, hogy egy vértócsában van a fejem. Konkrétan vért hánytam, mert elpattant egy ér a gyomromnál, és spriccelt a gyomromba a vér, ami jött is ki egyből. Először nem értettem, hogy kerültem a földre, és mi történik itt. Persze aztán mentő, sűrgősségi stb.

Az egészben az volt még ennél is döbbenetesebb, hogy írt messengeren kb akkor, amikor történt, hogy "Azt álmodtam vért hánytál".

Teljesen ledöbbentett. Annyit tudtam írni, hogy "Durva vagy", amit persze gondolom félreértett, de utána írtam, hogy tényleg ez történt, amit álmodott. Azért ezen Ő is meglepődött rendesen.

Ráadásul 1-2 nappal korábban azt mondta, hogy van valami rossz érzése, történni fog velem valami. Mondtam, hogy mondjad, de legyintett, hogy biztosan úgysem érdekel. Pedig de.

Szóval értem én, amiket tanítottál, hogy tudatmező, meg hogy szorosabb kapcsolatban lévő emberek jobban megérzik egymást, értem, hogy olyanok vagyunk, mint az antennák, amiben benne van az összes rádióadás, és ha ráhangolódunk egy frekvenciára, akkor az az adás fog jönni...nadehát kéremszépen...ez azért kiverte a biztosítékot. Most akkor mindent úgy csináljak ezentúl, hogy egy "ipari kamera" néz engem? Lehet, hogy viccesen hangzik, de hát azért mégis/mégse.

Röviden ennyi, majd vágd rövidebbre (meg is tettem).

Szia, és remélem ez jó kis visszajelzés lesz majd...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr10017896549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása