Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Statisztikailag esélytelen intuíció történt

2022. április 10. 19:26 - Bognár Tas

Nincs magyarázatom erre

Üdvözletem!

Gondoltam én is bővítem az intuíciós történeteid tárházát. Éppen most történt, és bár nem egy egetverően nagy dolog, de statisztikai esélye a történetnek semmi esélye sincs, és erre nem lehet más a magyarázat, mint az általad tanfolyamon említett "tudatmező" léte. Persze mindenki döntse el magában az alább leírtakból, hogy mi történhetett:

rv.jpgMost írt nekem egy olyan korábbi ismerősöm, akire tegnap gondoltam egy év után először. Nem csak gondoltam rá, hanem tegnap meg is néztem a Faceook profilját, hogy egyáltalán létezik-e az éterben.

Erre ma rám ír, hogy mi a véleményem: abba az országba menjen, amit én jól ismerek (Spanyol), vagy egy másikba? Tudok-e segíteni a témában stbstb.

Namost tény, hogy nem gondoltam rá 4 éve. nem is találkoztam vele, semmi komolyabb közünk nincs egymáshoz. Én Tőle nem akartam semmit, csak eszembe jutott (milyen érdekes ez a szó, hiszen ez a lány szó szerint bele jutott az eszembe, bele mászott a tudatomba tegnap). Nyílvánvaló, hogy tegnap gondolnia kellett rám délelőtt, és ma írt. Nincs rá más magyarázat, mivel négy év alatt egyszer sem gondoltam rá. Konkrétan tényleg futó ismerős, semmi közünk nincs egymáshoz.

Na akkor kérdem a szkeptikusokat, hogy ez mi lehet? Van valakinek valami épkézláb magyarázata? Ennek akkora az esélye, mintha a hiradóba bemondanák tegnap, hogy "holnap Kína elnöke meg fogja keresni az USA elnökét...Facebookon" :)

Ez annyira most történt, hogy hirtelen le kellett írnom.

További jó gyakorlást minden tanítványodnak!

Regina

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9417799451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása