Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Az intuíció megmentette az életemet egy építkezésen

2021. november 16. 05:18 - Bognár Tas

Szia Tas!

El kell mondjak egy nem túl régi, sokkoló történetet. Napokig a hatása alatt voltam a történéseknek, és most, hogy vissza idézem, most is kicsit beleborzongok.

Próbálom leegyszerűsítve elmondani, mert kérted, hogy a visszajelzések legyenek rövidek. A lényeg, hogy ha nem lépek félre két lépést, akkor egy 24 kilós óriási hullámpala kettétöri a fejemet, az biztos. Ez egy óriási 8 hullámos azbesztcement pala, aminek méretei és súlya gyilkosak a fejre magasról leesve: 1130x1750 mm és 24 Kg.

Na hát az történt, hogy építkezés közben elmélyedtünk a kollégámmal egy témában, beszélgettünk. Majd volt egy rossz érzésem, hogy nem ott kéne álljak, ahol vagyok, és 2-3 lépéssel odébb mentem beszélgetés közben. Ez után körülbelül 10-20 másodperccel később pont oda csapódott be a pala, ahol korábban álltam. Ha az a pala az élével a fejemre esik, akkor biztosan kettétörik a fejem. Konkrétan majdnem besz..tam!!!

Igazából ekkora veszélyt akkor nem éreztem, amikor odébb léptem, csak kényelmetlen volt ott állni, ahol voltam. Egyszerűen csak nem tudtam figyelni a beszélgetésre, és 2-3 lépést odébb mozdultam. Döbbenet!

Kb. 15 éve voltam a tanfolyamodon, gyakoroltam is utána, de nem mondanám magam a leg szorgalmasabb tanítványodnak szerintem. Biztos mások többet gyakorolnak, és így gondolom sokkal több ilyen történetük van - látva az oldaladon olvasható történeteket.

Részemről ez a friss sztori. Ha lesz még ilyen brutális esemény, megosztom veled. Természetesen kisebb történetek folyamatosan vannak, a tanfolyam után jóval több, mint előtte, de ez...hát ez nagyon komoly volt.

Köszönök mindent!

Endre

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2416756506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása