Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Egy hiányzó tárgy megtalálása álmomban

2021. április 18. 10:43 - Bognár Tas

Szia Tas!

El kell mesélnem egy friss álmomat, ami valószínűleg a Tőled tanult tudatos álmodás és intuíciós tanfolyamokon tanult technikák gyakorlásának keveréke.

Megálmodtam, hogy van valami, amiről azt állították, hogy nincs.

Anyósomnak szoktam csinálni indiai teát, amibe kell egy speciális "masala" fűszerkeverék, de elfogyott, és csak ritkán, kevés helyen lehet kapni.

Probléma volt számunkra, hogyan szerezzük be húsvétkor a szokásos délutáni teázáshoz szükséges alapanyagot. Anyósom biztosra mondta, hogy már teljesen elfogyott.

Majd lefeküdtem aludni, és azt álmodtam, hogy a konyhaszekrényben leghátul van még egy zacskóval. Reggel megnéztem, és bár nem zacskóban volt, hanem egy kis dobozban, de akkor is...megdöbbentem. Én is úgy tudtam, hogy már elfogyott.

Lehet, hogy nem annyira érdekes történet, de maga a tudatos álmodás és az intuíció gyakorlása egészen biztosan hasznos. Így nem tört meg a délutáni teázás rutinunk :)

Mellékesen a teázás után ma megtanultam Tőle csirkemájat panírozni...bár nem tartozik ide szorosan :) :) :)

 

Üdvözlettel!

Ákos (a szakács)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2416489310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása