Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megéreztem párom eljövetelét!

2018. október 31. 12:38 - Bognár Tas

Szia Tas, Molnár Endre vagyok. Talán nem emlékszel rám, hiszen hozzád is sokan járnak tanácsadásra. Én továbbképzésen voltam Nálad

Elmondom az én intuíciós történetemet, amit sokaktól kértél.

lovers.jpg

Mint tudod talán, hogy évek óta foglalkozom emberekkel főállásban, és természetesen nem emlékszem mindenkire, de olyan még nem fordult elő, hogy amikor a következő kliensemet meglátom, akkor úgy üdvözlöm, hogy "mi már találkoztunk". A hölgy értetlenül nézet, és mondta, hogy "sosem találkoztunk".

A hölgy a mostani párom majdnem fél éve, akivel korábban sosem találkoztam valójában.

Nagyon meglepődtem, amikor többször elmondta, hogy sosem találkoztunk, de én biztos voltam benne, hogy ismerem rég óta.

Dominánsan a párkapcsolat volt a kérdés, és felvázoltam egy két gyermekes, elvált családapát, aki fura dolgokkal foglalkozik...és csak utólag esett le, hogy magamat vázoltam fel!!! Tudtam, hogy a mostani kapcsolatának vége, tudtam, hogy hamarosan lesz egy új kapcsolata, aki már nagyon a közelben kell legyen...hát valójában ott álltam :)

Most már ott tartunk, hogy készülünk a babára!

Sokat használom az intuíciót, nem csak a munkámban, de a hétköznapokban is!

Minden jót Tas!

Endre

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr8214335983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása