Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megéreztem Édesapám halálát

2018. október 02. 13:27 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Mesélted, hogy egyik tanítványok két héttel korábban megérezte pontosan, édesapja halálát. Mondtad azt is, hogy az orvosának szólt, aki legyintett. Erről eszembe jutott az én történetem.

astral-projection.jpg

Édesapám halálát érdekes módon álmodtam meg. Azért volt furcsa, mert egyrészt ilyen álmom még nem volt Vele kapcsolatban, másrészt mert aznap hajnalban történt az álom, DE csak reggel 8 órakor halt meg, és én délelőtt 10-kor kaptam a hírt. Mivel pszichológia professzor vagyok a PTE-n, igen izgalmas lett számomra a téma - ezért is mentem el az intuíciós tanfolyamodra.

A következő intenzív, izzasztó álomra keltem hajnal 3-kor: egy étteremben vacsoráztunk, amikor a plafon puzzle szerűen kinyílt, és Édesapám lassan felemelkedett. Közben megnyugtatóan tudatta velem, hogy "Ne aggódj Fiam, ez csak egy dimenzió kapu". Majd elszállt. Bármilyen furcsa, de azóta nyugodtabb lettem, és valamilyen kommunikáció van köztünk, főleg álmaimban, amit azért nem gondolok poszt-traumatikus hatásnak, mivel olyan információkkal lát el, amiről elvileg nem is tudhatok.

Remélem hasznos volt számodra, és olvasóid számára ez a történet.

Azóta is javaslom tanítványaimnak a tudatos álmodás és intuícós tanfolyamokat!

Hamarosan találkozunk!

Endre

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2014274917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása