Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megéreztem a lányomat a bajban

2018. szeptember 14. 09:36 - Bognár Tas

Szia Tas!

Alíz vagyok, talán nem emlékszel rám...

balcony_baby.jpg

Hát itt egy komoly intuíciós példa, ami most két napja történt. Szerintem másoknak is jobban kellene figyelnie az intuíciókra, mert sok bajt elkerülhetnének.

Megéreztem, hogy a lányom kieshet az erkélyről.

Az történt, hogy miközben a csirkepaprikást besóztam, volt egy semmiből jövő érzésem, hogy baj van. Eldobtam mindent, és az erkélyhez siettem. Soha még nem történt olyan, hogy kimegy az erkélyre (egy éves), és elkezd kb. kimászni.

Meséltél egy tanfolyamodon egy hasonló történetet, amikor a fiaddal történt hasonló, így gondoltam megosztom.

Élveztem a tanfolyamodat amúgy, köszönöm!

Minden jót!

Alíz

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr5714239665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása