Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megláttam lányom problémáját

2017. június 22. 11:05 - Bognár Tas

Kedves Tas,

A következő történt, ami intuíciós tapasztalatnak tökéletes: megéreztem mi a kislányom bepisilésének a valódi oka.

crying_girl.jpg

Hajnalban arra ébredtem, hogy sír, mert megint bepisilt éjszaka. Megnyugtattam Tonglennel, közben "ránéztem", hogy mi lehet a bepisilés oka, ami már hetek óta tartott. A megnyugtatás tökéletesen sikerült, majd 1-2 percen belül beugrott, hogy valami az oviban nem stimmel, és az bentalvással kapcsolatos...ennél több információ csak annyi volt, hogy reggel fel kell hívnom az ovónőt...és éreztem, hogy elegendő információm van a probléma megoldására.

Reggel, amikor felhívtam az ovónőt, kiderült, hogy a lányom minden délután az oviban lefektetéskor bejelenti, hogy pisilnie kell, és tényleg pisilt. Majd amikor visszafektették, minden nap, bejelenti, hogy megint dolga van a wc-n, és tényleg.

Namost valójában kialakult nála egy mentális rutin, hogy a lefekvés, az egyenlő a pisiléssel.

Ezután megoldottam, hogy lefekvés előtt menjek érte az oviba, és két nap alatt megszűnt a bepisilés!!!

Nem kellett orvoshoz, vagy pszichológushoz vinnem, hanem ez a pár perces tisztánlátás meditáció, megmentett egy nagyobb tortúrától, nem csak engem, de a lányomat is!

Köszönöm Neked, és a Mestereidnek a tanítást, magamnak pedig köszönöm, hogy gyakorlok rendesen. Gyakorlás nélkül ez nem lett volna lehetséges!

Legjobbakat!

Cecilia

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr7012612953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása