Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megtaláltam a lányom kutyáját

2016. június 16. 21:40 - Bognár Tas

Egy tanítvány intuíciós visszajelzése:

Kedves Tas!

Pompás dolog történt velem: megtaláltam a lányom kedvenc kutyáját úgy, hogy az összes intuíciós technikát használva 2 nap alatt meg is lett!

girl_and_dog.jpg

A történet ott kezdődik, hogy meg is éreztem, hogy el fog szökni. Mondtam is a volt feleségemnek, mikor elmentem az udvarukból, hogy szerintem meg kellene erősíteni a kerítésnek egy konkrét részét, mert itt kiszökhet a kutya. Természetesen hiába mondtam, és persze, hogy ugyanott, ahol mondtam, ki is szökött Guru, a kutya…aztán még én voltam a hibás, hogy a negatív energiáimmal odateremtettem, hogy pont ott kiszökjön a kutya…ami hülyeség, de mindegy….

Másnap jött a telefon, hogy elszökött Guru, és a lányom nagyon sír! Már nem volt idő azzal foglalkozni, hogy „deháténmegmondtam”, mert évek óta ez van, hogy hiába mondom a dolgokat, ha intuícióm van, senkit nem érdekel...na jó, vannak páran, akiket érdekel...és hasznukra is van...

A lényeg, hogy meg kellett keresni a kutyát. Leültem a tanult technikákkal, és azt éreztem, hogy a kutya biztonságban van, egy fiatalember megtalálta, és éreztem, hogy meg is szerette. Ez jó hír volt, mert a kutya rendben, de azt is éreztem ezáltal, hogy nem fogja akarni visszaadni. Nem éreztem fontosnak, hogy az illető házát is megtaláljam, mert tudtam, „láttam”, hogy egy hirdetést fog meglátni egy boltnál. Ekkor beugrott, hogy a hirdetésben egy pénzösszegnek is látszódnia kell, amit én 10.000 Ft-ra gondoltam, de éreztem, hogy ez nem lesz elég. Ment fel a számláló egészen 30-ig.

Ekkor fogtam magam, és megcsináltam a kis plakátot, kiraktam ahhoz a bolthoz, amit láttam, és másnap jött is a kincskereső telefonja, a fiatalember, aki elmondta, hogy ugyan nagyon megszerette a kutyát, de látta a hirdetésben a lányomat is a fotón, illetve érdeklődött, hogy az a 30.000 igaz-e, mert így már rögtön vissza is adná Gurut.

Gurut vissza is adta. Lányom örült, én pedig nagyon boldog voltam, hogy a tanult technikákat sikerrel alkalmaztam!

Benedek

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr138815618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása