Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuitív Forexninja

2016. május 31. 18:27 - Bognár Tas

Kedves Tas!

 

Feltétlenül el kell, hogy meséljem a sikertörténetemet, egyrészt azért, hogy másoknak is jobban menjenek a dolgaik, másrészt pedig, hogy ne veszítsenek el mindent az életben, legalábbis ha tőzsdéről van szó…de azt gondolom az intuíció gyakorlása az élet minden területén ugyanilyen hasznos.

 

Mindenekelőtt figyelmeztetnék mindenkit arra, hogy bele se kezdjen a tőzsdézésbe a technikák, az indikátorok ismerete, és: az intuíció használata nélkül „vakon”, különben mindenét el fogja veszíteni! De tényleg mindenét!

 

indikatorok_5_mins.jpg

 

Az én történetem ott kezdődik, hogy ugyanúgy már a lejtőn voltan a veszteségekben, mint minden átlagos tőzsdéző. Bár hitegettek különböző tőzsdés tanfolyamokon, hogy „ez a tuti módszer”, mégsem sikerültek azok, talán azért, mert intuíció nélkül az ember sokkal esetlenebb.

 

A tanfolyamod után kitartóan és rendszeresen gyakoroltam az intuíciót, nem csak úgy, ahogy tanítottad, tehát gyakorolni a hétköznapi életben bármikor, hanem célspecifikusan úgy, hogy a trade közben csak intuitíve próbáltam megállapítani a devizapárok mozgását, de nem kötöttem meg a tradeket élesben. Láthatóan napról napra egyre jobban mentek a dolgok, és belevágtam, már élesben, kisebb tétekkel.

 

Hihetetlen, hogy egyszerűen „érzem”, hogy még bent lehet hagyni a kötést, még nem szabad kilépni... majd amikor lezárom a kötést, utána a gyertyák visszahúznak rossz irányba! Ugyanígy a hírek bejelentése előtt tudom, hogy milyen irányba, és milyen mértékben fogja megmozgatni a hír az árfolyamot! Ez olyan esetekben is igaz, amikor az előzetes feltételezések ennek az érzésnek racionálisan ellentmondanak!

 

Röviden: jóval sikeresebb lettem, mióta az intuíciót is bevetettem a munkámba, az életembe, és még egészen biztosan várnak meglepetések :))))

 

Még annyit javaslok mindenkinek, hogy: gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás!

 

Mindenképpen nagyon köszönöm!

 

András

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr928765034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása