Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Édesapám elköszönt!

2016. március 01. 07:33 - Bognár Tas

"Pár héttel a tanfolyamod előtt egy éjszaka annyira szokatlant álmodtam, annyira élesen, megélve a történéseket, mint amit soha sem korábban!

Az álom nagyon békés volt és megnyugtató!

fly_to_heaven.jpgKezdetben kényelmesen vacsoráztunk, de annyira jelentőségteljes volt, mint amikor valaki azért hív meg egy estére, hogy közöljön valami nagyon fontosat! Eljött az "idő", és édesapám a vacsoraasztaltól felemelkedett székkel együtt, majd csak annyit mondott, hogy "ne aggódj fiam, ez csak egy dimenziókapu". Mindeközben az étterem plafonja szétnyílt, és Édesapám felszállva eltűnt a "semmibe", bár tudtam, hogy ott van valami sokkal több, valami megnyugtató, valami teljesebb...

Reggel telefonáltak, hogy édesapám infarktusban meghalt hajnalban! Tehát nem az éjszaka közepén, amikor mindezt álmodtam!

Pszichológia professzor vagyok, és nem tudtam hová tenni a történteket, de a tanfolyamod után összeállt a teljes kép, és ezt nagyon köszönöm!"

Szólj hozzá!
Címkék: alomvilag

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr388431220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása