Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Tudatos álomrepülés

2016. március 01. 08:10 - Bognár Tas

"Éjjel, amikor elaludtam és  rájöttem, hogy álomban vagyok, végre eszembe is jutott, hogy azt csinálhatok, amit akarok. Nagyon örülök ennek, az álombéli szereplők nem láttak engem, hiába akartam beszélni hozzájuk, nem értettek. 

dreamfly.jpg

Ekkor gondoltam, hogy ez talán álom és akkor most végre megint repülni is tudhatok. Valami nagy, hivatalszerű épületben voltam. Elkezdtem repülni az emberek között a folyosón. Örömömben bolondoztam és azt mondtam, hogy én most mondjuk páva vagyok, mert ezt viccesnek találtam, tulajdonképpen játszottam. Elkezdtem úgy repülni, mint a páva. Ekkor észrevettem egy másik repülő embert, aki megértett :)

Aztán visszajöttem a testembe, egy kicsit időztem felébredés előtt. Teljesen a tudatomnál éreztem magam.

Örülök, hogy repültem, régen is csináltam ezt, hogy a testem tud repülni és úszni a levegőben, de ez most más volt, mert  100% én akartam és tudtam is arról, hogy mi van!

Tényleg sokat gyakorlok, és már többször sikerült ráébrednem, hogy álmodok, de ez volt az első igazi tudatos álom az életemben!"

Szólj hozzá!
Címkék: alomvilag

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr578431280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása