Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Hosszú, színes intuíciós visszajelzés

2022. július 01. 13:23 - Bognár Tas

Megjegyzendő, hogy intuitív orvosi diagnózis és állapotfelmérés jogilag tilos!

Szervusz Tas!

Szeretném veled megosztani élményeimet, tapasztalataimat a tőled tanultakkal kapcsolatban, ahogy azt kérted is.

Intuícióval szépen leülve este a kanapéra ezeket néztem meg és tapasztaltam.

rv.jpg

1. Feleségem: Két petefészkét éreztem/láttam, kicsit meg voltak duzzadva, feszültséget éreztem ott, gondoltam peteérés körül van. Ez EÜ "látásomat" elmondtam neki egyébként. Néhány nappal később mondja, hogy fáj az alhasa, lehet felfázott???

2. Unokahúgom: Lábtól indult itt is a mozi, a lábfejét láttam szemből felülről, mind a tíz lábujját egyszerre és valami nyomást, kényelmetlen lábbelit érzékeltem. Erre ő mondja, hogy a zumba cipőjétől fájnak a lábujjai illetve azok lábfej felőli ízületei.

Aztán láttam a felnyírt haját hátul, nyakát, hogy ott van valami rendellenesség. Ennyit láttam, unokatesóm elmondása szerint egy göb van a tarkójánál ami csúszkál ide-oda.

3. Vezetés közben hazafelé: boltba akartam menni és az egyik lidl-be nem szeretek annyira járni, mert ott sok a rossz arc vagy a kultúrálatlanabb népesség. Azt láttam akkor, hogy ott most sok ilyen arc van. De mivel ez a lidl volt legközelebb, a másik jobb környéken lévő pedig messzebb volt, ezért a problémásabb lidl-be mentem és tényleg,
előttem, mögöttem a sorban 8-10 rossz arc volt.

4. Fiam: Vártam a fiamra, percre pontosan akkor hívott, mikor azt plázában ücsörgés közben képzeltem, 4250 Ft-t képzeltem, hogy annyit fogok kettőnkre költeni, nos nem ott ettünk ahol gondoltam, a másik helyen viszont 4150 Ft volt a ceh.

Plusz: Percre pontosan bejött mikorra érünk kb. 150 km távolságra ismerőshöz úgy, hogy közben egy helyen eltévedtem, túlmentem, vissza kellett fordulnom.

5. Kértem a mindenhatót és beosztottjait, hogy oldja meg valahogy azt, hogy nem volt elég pénzem és hogy hétfőre küldjön új megrendelőt aki azonnal fizet is. Hát ez úgy alakult, hogy a folyamatban lévő megrendelést leadó partner hívott fel hétvégén, hogy akkor inkább előre utalna és a rendelését még 50%-kal bővítené :-) Hétfőn fizetett is mindent.

6. Állok a boltban sorban, biztonsági őr a pénztárak mögött hátradőlve, flegmán rágózva, karba tett kézzel bámul engem... Ez annyira zavart, hogy magamban azt gondoltam dühösen a biztonsági őrre nézve kb. 15 méterről, hogy "Mi a francot bámulsz bazdmeg!? Bámuld inkább a beléptető kaput vagy bámuld a bejárati fotocellás ajtót!" Erre a biztonsági őr rágózása megállt, lefagyott az arca, meredt rám, és 1 másodpercen belül elindult határozottan a beléptető kapun, ami mögött a kosarak vannak és a vásárlói térbe való belépés. Itt elszégyelltem magam és megijedtem, hogy ugye a stílusom és az indulatosságom nem volt szép, illetve az erőn, hogy én küldtem beee???? Leuraltam, átvettem az irányítást felette, mi történt?

7. Most sok kiskutyám van és hát a napfelkeltével együtt kelnek és élénkülnek meg, ami reggel 5 órát jelent. Ezen a héten már olyan korán kelek, mint egy aratómunkás a kutyák miatt, de ágyban fekve küldöm nekik az ukázt, hogy nyugodjatok le, hagyd abba az ugatást, légy csendben, aludjatok vissza, maradjatok csendben. És sikerül! Azonnal elhallgatnak, azonnal reagálnak. Van úgy, hogy újból ugatnak, vonyítanak, akkor megint rájuk szólok mentálisan és megint csend van, vissza tudok aludni.

Legjobbakat!

Karesz

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr5117872785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása