Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

SOKKOLT AZ INTUÍCIÓM

2019. január 29. 18:14 - Bognár Tas

Szia Tas!

Többször olvastam, hogy kérnél történeteket megérzésekről a blogodra. Az enyém igen friss, és sokkoló volt számomra.

Megéreztem, hogy a párom, akivel gyermeket terveztünk, fogamzásgátlót szed :(

weepingman.jpg

Konkrétan két napja hasított belém az érzés, éreztem a mellkasomat is. Reggel, ébredéskor. Nem is tudtam elhinni. Kérdezte, mi a baj, és mondtam, hogy majd máskor beszéljük meg. Nem akartam felesleges veszekedést, mivel egyáltalán nem szeretek veszekedni, de főleg felkeléskor nem.

Aztán kora délelőtt újra rákérdezett, hogy miért vagyok morcos. Visszakérdeztem, hogy mióta szed fogamzásgátlót? Erre kérdezi, hogy ezt meg honnan veszed? Mondom TUDOM! Bevallotta, hogy egy hónapja :(

Szóval igaz, amit a mestered mondott Neked: "Nem feltétlenül csak a számunkra pozitív dolgokat érezzük meg"

Pokoli napom volt aznap, kifutottam a világból. A poén a végére, hogy este az anyósom azzal nyugtatott meg, hogy "Ferikém, nem emlékszel, hogy ezt már másfél hónapja hármasban megbeszéltük?" Sajnos erre nem emlékeztem, vagy azért mert fáradt voltam, vagy a bor, vagy mindkettő :)

Egy biztos: ez egy klasszikus intuíciós sztori!

Üdvözöllek!

Ferenc

 

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr5914596888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása