Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Távolbalátás története édesanyámmal

2018. augusztus 28. 17:21 - Bognár Tas

Kedves Tas!

A tanfolyam után kipróbáltam, amit gyakoroltunk, tehát a távolbalátás technikáját vettem elő, mivel Izraelben élek, gondoltam eléggé távol van Magyarországtól.

Katonai képzéseim alatt többször oktatták az intuíciót, amit főleg éles lövészetben kell alkalmazni, amikor nincs idő precízen célozni, de olyan részletesen, de ahogy most tanultam, még sosem hallottam senkitől.

intuitive_mind.png

Tehát elővettem a tanult relaxációs és meditációs gyakorlatokat, melyeknek köszönhetően sikerült gyorsan egészen jól ellazulnom, aztán a Tonglen segítségével "megnéztem" Anyut, aki Magyarországon él. Láttam, hogy fodrásznál ül, éreztem azt az érzést, amikor foglalkoznak a hajunkkal. Ez szokatlan volt, hiszen én itthon, egy szobában ültem, mégis mintha éreztem volna az érzést, de nem annyira konkrétan, mintha én is fodrásznál ülnék. "Körbenéztem" az üzletben, de az ottani részleteket nem lehetett utólag biztosan tesztelni.

Viszont Anyu mindenben visszaigazolt, minden stimmelt. A ruhájának színe és szabása például tökéletesen stimmelt! A gyakorlat közben azt is "hallottam" miről beszélnek, na ez az amin igazán ledöbbentem. Hogy egészen pontos legyek: nem hallottam, és nem pontosan a szavakat "értettem", hanem a mondanivaló volt egyértelmű, és az érzés, ahogy és amit mondanak egymásnak. Valahogy ahhoz hasonlítanám, mintha vissza kellene idézni egy film dialógusát, tehát nagyjából ugyanazt mondta vissza Anyu, amit én észleltem. Azért mondom, hogy nagyjából, mert ha a fülemmel ott helyben hallottam volna a beszélgetést, akkor sem tudtam volna pontosabban visszaidézni szóról-szóra.

Meditáció után megnéztem az időt, és kivontam belőle egy órát, mivel egy óra a differencia Magyarország és Izrael között. Másnap hívtam csak fel Anyut, elmondtam, hogy hol volt, milyen ruhát viselt aznap fél egykor, miről beszélgetett a fodrásszal, és azt mondta, hogy minden stimmelt.

Na azért ez nagyon hátborzongató élmény volt!

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr4914208327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása