Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Lányommal egy hullámhosszon

2018. augusztus 28. 17:46 - Bognár Tas

Szia Tas, kértél intuíciós sztorit, hát legyen itt egy nem túl régi történet.

Lányommal voltunk Nálad intuíciós tanfolyamon, ezért egymással gyakorlunk néha.

girl_in_the_forest.jpg

Csenge táborban volt, és azt néztem, éppen mi lehet vele. Valami miatt izgatott voltam, de sikerült kikapcsolni az agyam a Nepáli Osztott Fókusz technikával, ami tanultunk. Azt néztem meg, milyen ruhában van, mit csinál stb.

Rákapcsolódtam, és erdő érzésem lett, kirándulás, tehát, hogy a természetben vannak.

Majd felhívott, és egy apró dolgot kivéve minden stimmelt. Tényleg sikerült kikapcsolni az agyam, és tudtam fókuszálni az intuíciómra.

Rájöttem, hogy a napi gyakorlás fontos, hogy felismerjük, milyen a tévedésekkel járó érzés, és milyen az intuícióval járó érzés.

Köszönöm a tanultakat!

Noémi

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr6814065285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása