Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

A párom nem hitt a megérzésemben

2018. július 12. 19:56 - Bognár Tas

Szia Tas!

A minap meséltem az intuíciós történetemet egy online tanfolyamodon, amikor megéreztem az anyósom mamájának szánt ajándékot. A család egy ideje boszinak tart :)

Történt ugyanis, hogy látogatóba mentünk. Törtük a fejünket, hogy mit vigyünk ajándékba. Semmi ötletünk nem volt, de üres kézzel nem akartunk menni.

Egyik reggel, mármint az említett látogatás reggelén beugrott egy ötlet, ami hülyén hangzik: egy lábtartós nyugágy :)

A férjem teljesen hülye ötletnek gondolta, de végül belement, hogy elmenjünk az xy bevásárlóközpontba, és vegyük meg, amit kitaláltam.

Nos az történt, hogy a Mama, amikor meglátta, amit vittünk, ledöbbent -a párommal együtt-, és mondta, hogy pont ilyen nyugágyat szemelt ki magának a bevásárló központban. Én is, és a család is meg volt lepődve. Azt a rácsodálkozó örömmel teli arcot sosem felejtem :)

Úgy tűnik, a szeretteinkre koncentrálunk, jobban megy a megérzés.

Üdv,

Ági

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2514109979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása