Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Egy orvos intuíciós tapasztalatai

2016. október 22. 09:44 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Mióta rendszeresen gyakorlok, nagyon sok intuíciós tapasztalatom van, de a múlt keddi privát gyakorlás Nálad, felerősítette a megérzéseimet, íme két példa:

A rendelőmből kimenet ránéztem a hölgyre -aki más oknál fogva jött-, és beugrott nekem, hogy várandós, és a hetedik hétben van...tehát fizikailag nem látható.

Az ajtóban elárulta, hogy így van, és hitetlenkedve nézett, hogy honnan tudom?

A másik, tegnapi eset: vérvétellel vércukrot vizsgáltam, közben igazából nem is gyakoroltam, csak beugrott egy irreális mérték, egy nagyon magas mérték...és annyi is volt. Én magam már meg sem lepődtem, hiszen minden naposak a tapasztalatok...

És amúgy általában a rendelőmbe menet a kocsiban van időm ránézni dolgokra, és tudom, hogy hányan jönnek, és milyen eseteim lesznek!

További fejleményekért jelentkezem...

Üdvözlettel,

Csaba

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9111828767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása