Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Életmentő intuíció vezetés közben

2016. október 12. 13:35 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Ma reggel történt a következő jelenet, amit már telefonon megosztottam veled.

car.jpg

Elöljáróban: naponta gyakorlom az intuíciós technikákat szórakozásból, aminek már nem először volt haszna, de lehet, hogy most az életemet mentette meg!

Amikor reggel a rendelőmbe mentem autóval, 110 km/órával, megelőztem 4 autót az emelkedőn, és volt egy érzésem, hogy komolyabb probléma vár a domb után. Ezért levettem a lábam a gázról, visszafogtam magam...talán még a fékre is raktam a lábam...

A domb után egy fákat szállító teherautó volt a sávban, amibe valószínűleg belerohantam volna hátulról, ha nem éreztem volna meg előre! Ráadásul a szembe sávban jött egy autó, tehát esélyem se lett volna elkerülni az ütközést 110-el.

Mindekinek javaslom, hogy gyakoroljon, mert megjön az eredménye, és néha életmentő lehet az intuíció!!!

Vannak még más történeteim is, de most ezekkel nem zaklatlak...ez a friss élmény, ami most hatással volt rám.

Szép napot!

Csaba

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr9911797991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása