Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Fiam megérezte a következő autónak a rendszámát

2016. július 26. 09:31 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Megmagyarázhatatlan dolog történt tegnap a fiammal, és nincs rá magyarázatom. Megérezte, vagy valahogy megtudta a következő autó rendszámának első három betűjét.

cute_boy_blue_eyes.jpg

Ezt természetesen megelőzte az, hogy már évek óta gyakoroljuk az intuíciót, amit Tőled tanultam…és én is abszolút sikerrel alkalmazom vállalkozásomban!

Nos, a történet a következő: szeret a fiam unalmában azzal foglalkozni, hogy amikor megyünk le a boltba, a szembejövő rendszámok betűjeiből összerak szavakat. A GMB-357 számára Gömb szót jelent.

Majd azt mondja, mennyire szereti azokat a rendszámokat, amik kimondva rögtön értelmes szavakká állnak, és most figyelj, mert én sem hittem el, ami történt.

Azt mondja, hogy ilyen rendszám például az LML-xxx, aminek a jelentése kimondva „elemel”, tehát amikor elemelünk valamit.

Erre a következő kocsi rendszáma, ami jött velünk szembe a hegyre, mikor sétáltunk lefelé: LML

Hogy történhetett? Honnan tudta? Vagy mi történik itt? Azóta tele vagyok kérdésekkel, és remélem majd fogsz válaszolni…bár szerintem megválaszolhatatlan…érthetetlen…

Ennyit szerettem volna megosztani, megkérdezni…

Legjobb kívánságaim Tas!

Dávid

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr648914874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása