Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megéreztem a baba születésének időpontját

2016. június 22. 09:02 - Bognár Tas

Egy tanítvány intuíciós visszajelzése:

Egy barátnőm jött el hozzám pár napja, ránéztem, és kicsúszott a számon gondolkodás nélkül, hogy „Te terhes vagy?”. Ez azért volt furcsa, mert nem szoktam ilyet magamtól mondani, olyan volt, mintha valaki rajtam keresztül beszélne…az mindenesetre biztos, hogy nem ezzel a mondattal akartam fogadni…

pregnant-woman.jpg

Majd az történt, hogy a minap hívott: „Te ránézel valakire, és terhes lesz, vagy Te tényleg megérezted, hogy a baba megfogant?” Nagyokat nevettünk, majd rájöttem, hogy a baba neve is beugrott (Máté), és megkérdeztem, hogy neve van-e már…azt mondja: „Máté”

Történtek még más intuíciós sztorik is, de most ezt gondoltam megosztani, mert engem is meglepett…

Üdv,

Julcsi

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr548830826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása