Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Elállítottam az esőt...

2016. június 20. 21:06 - Bognár Tas

Egy tanítvány koncentrált visszajelzése:

Egy kiránduláson voltunk, ahol igen esős volt az idő. A hegyekben, ősszel, a vendégházban ott ültünk a nagyon szakadó záporban, és el kellett indulnunk, mert a busz nagyon ritkán járt.

meditate-in-the-rain.jpg

Tanultuk a tudatos teremtés tanfolyamon, hogyan kell a hatodik érzékünkkel vizualizációval elképzelni valamilyen történést úgy, hogy mindenkinek jó legyen.

Nos, azt vizualizáltam, hogy annyira eláll az eső, hogy a páromnak még a zoknia sem lesz vizes! Ezt annyira határozottan vizualizáltam perceken keresztül, hogy az eső elkezdett csak szemerkélni, majd teljesen elállt pont akkor, amikor indulnunk kellett a buszhoz.

Azt nem kalkuláltam bele, hogy a terep vizes, amin keresztül a buszhoz megyünk, ezért a párom zoknia vizes lett, de a buszon felvettem a saját lábamra, és saját hőt termeltem (amit úgy tudom a tibetiek Thumo technikának, vagy valamilyen ilyesminek hívnak), és pikk-pakk megszáradt percek alatt.

Továbbra is gyakorlom a tudatos teremtés technikákat, és nagyon tetszik…

Szólj hozzá!
Címkék: teremtes

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr628826600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása