Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuitív életmentés

2016. április 03. 06:25 - Bognár Tas

"Két hete volt egy rossz érzésem, ami napról napra erősödött. A lányommal kapcsolatban. De elhessegettem minden nap, mondom ez hülyeség, aztán leültem a tanítottakat alkalmazni, a nepáli osztott fókuszt, átnéztem Őt, és az első ami beugrott egy tényleg erősen mellkason nyomó érzés, amire tényleg azt lehet mondani, hogy "mellbe vágott"! Aztán pedig tisztán bevillant, hogy méhnyakrák...nem képileg, hanem "mint a mennyből a villámcsapás".

buddha-metal-faith-bokeh-lights-photo-hd-wallpaper.jpg

Hát nem igazán tudom elmondani sem, meg leírni sem, de olyan kilencedik utas a halál érzésem volt, mintha ott tapadna, élősködne, fejlődne valami nagyon nem oda való, de élő dolog... olyan rossz volt ez az egész, hogy komolyan kellett vennem! Egészen más érzés volt ahhoz képest, mint amikor az ember csak egyszerűen képzelődik, és csak úgy aggódik. Ez más érzés volt!!!

Mondtam neki, hogy menjen el szűrésre... és bejött!

És ami a legjobb, hogy csak hámosodás stádiumban volt, tehát azonnal megoldható... jó, nem azonnal, de megoldásban vagyunk, és teljesen "elszédültünk" a történtektől :)

Végtelenül hálás vagyok, hogy a tanultakkal talán megmenthettem a lányomat.. nem tudom rendesen szavakba foglalni. KÖSZÖNÖM!"

Márta

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr748555810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása