Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuitív állatorvos

2016. március 25. 01:06 - Bognár Tas

"Mint állatorvos, elkezdtem a Pszichoinformatika tábor után sokat gyakorolni, és nagyon érdekes tapasztalatokról tudok beszámolni. Asszisztenseimet is rávettem az intuíció gyakorlására. Azon gyakoroltunk, hogy a hőmérő mennyit fog mutatni egy műtét utáni kutyán. Én 36.2-t érzékeltem, mások 36.7 körül tippeltek. Nekem volt igazam :)

fluffy-white-dog.jpg

Máskor egy macskával jött be a gazdája, egy kullancs miatt. Miközben elővettem eszközeimet, azt néztem intuitíve, mentálisan, hogy hol lehet a kullancs. Úgy éreztem, hogy az álla alatt lesz. Kérdeztem is a gazdáját, hogy „Nem az álla alatt van?”...erre kérdezi, hogy honnan tudtam?

A távolba hatást a párommal gyakoroltuk egymástól függetlenül, nem tudva, hogy mind a ketten ugyanazt csináljuk, amit a táborban gyakoroltunk, és ki is próbáltunk: hajnalban arra keltünk, hogy a szomszéd kutya ugat. Gondoltunk rá, lecsendesítettük...elcsendesült.

Reggel megkérdezem a páromat, hogy Te csináltál valamit? Azt mondja, hogy persze, lecsendesítettem :)"

Csaba

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr818524522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása