Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Egy családi feszültség és a "mágus" esete

2016. március 12. 01:59 - Bognár Tas

"A tanfolyam utáni hétfőn rögtön két nagyon érdekes dolog történt.

Reggel egy háromgenerációs családhoz mentem masszírozni, ahol 6 felnőtt nevel egy unokát. Mindenki okosabb a másiknál, megy a kiabálás, szegény gyerek meg nem tudja mi van?

naughty_child.jpg

Az azért tény, hogy nem volt egy egyszerű gyerek, mintha a szüleinek tökéletes mása lett volna, szóval rossz volt nézni, ahogy gyakorlatilag "önmagukkal", önmaguk másával veszekedtek.

Már sokadszorra néztem végig ezt a fesztivált az utóbbi hetekben, és eddig csak hallgattam, bár idegesített, de nem tudtam mit tenni. Most eszembe jutott amit a Tong-lenről, és a tibeti mesteredről tanítottál, hogy a pakisztáni határnál hogyan nyugtatta le a veszekedő embereket a szemed láttára pusztán gondolati energiával.

Pontosan nem tudom, hogy mi történt, de én masszírozás közben nagyon erősen azt akartam, hogy legyen végre csend! Sugároztam magamból azt a nyugalmat, amit szerettem volna, hogy legyen ott körülöttem. Döbbenetemre szinte abban a pillanatban mindenki elhallgatott, majd pár másodperc múlva teljesen másról kezdtek beszélni, és sokkal halkabban. Mintha én lettem volna Harry Potter, vagy valami szupermágus.
A gyerek is megnyugodott, csak én állok még mindig a hatása alatt :).

A másik még aznap délután történt, egy olyan nőhöz mentem aki állandóan az ATV-t nézi, és folyamatosan politizál. Ezt sosem bírtam, mert azon kívül, hogy hülyeség, fárasztó, de így nem lehet nyugodtan masszírozni, hogy valaki összevissza beszél! Eddig hiába próbáltam rábeszélni, ha már muszáj tévézni akkor legalább valami humor szóljon, nem foglalkozott vele. Hiába terelgettem a témát valami ésszerűbb dologra, mindig ment tovább ugyanaz a lemez.

Most elkezdtem Tong-lenesen neki a táborról és a tanfolyamokról beszélni, a mélyről intenzíven olyan energiákat sugározni, hogy "ez most nagyon jó téma", "ez most milyen nyugis téma", "ez most nagyon okos téma" stb...
Pár perc múlva lekapcsolta a tévét és figyelmesen hallgatott. Ezentúl ez a problémám is meg van oldva!

Remélem ez csak a kezdet és még sok jóra tudom használni a tanultakat."

Péter

Szólj hozzá!
Címkék: teremtes

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr828466506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása