Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Eltűnt kutya intuitív megtalálása

2016. március 06. 02:08 - Bognár Tas

"Köszönöm, hogy a nálad tanult technikával, az intuíciómat a hétköznapi életemben is napról napra egyre jobban működtetem. Megtaláltam a kutyám!!!

eltunt_kutya.jpg

Tegnap este egy sikeres gyakorlás által mondhatni konkrét beavatásban volt részem, ami nagyon megrázott, mert nem hittem abban, hogy ilyen jól működhet az irányított intuíció.

A nálad tanultak és a tonglen meditáció segítségével megtaláltam a kutyám egy olyan helyzetben ahol semmi remény nem volt rá. Rémes volt, de az öröm és a hála feledhetetlen, és ez felvértez azzal a bizonyossággal, hogy amikor már semmi nem működik körülöttünk, rá kell hagyatkozni az érzékeinkre és az ösztöneinkre. 

Az éjszakám mintha purgatóriumban telt volna a "kedves új "szomszédaim” mellett, akik kb félmillió Ft-ot eldurrogtattak ha nem többet, este nyolctól kettőig non-stop nyomatták. A kutya természetesen világgá szaladt. Nem volt más választásom, és leültem "nyugodtan" relaxálni, használva a nepáli osztott fókusz gyakorlatot, aztán a tonglent.

Nem feltűnési viszketegségből tettem ki ide ezt a posztot a FB-ra! Azt akartam hogy olvassák el akik eddig nem hittek ebben a csodálatos iránytűben ami bennünk lakik.

Köszönök mindent!"

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr888447596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása