Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

"Megkérem" a buszsofőrt...

2016. március 04. 10:10 - Bognár Tas

Friss esemény:

"Éppen egy éjszakai buszon utaztunk Thaiföldön. Már kipróbáltam mindenféle pozitúrát, nagyjából behelyezkedtem, már csak a lámpa zavart, hogy el tudjak aludni...

thai_bus.jpg

Mondtam magamban: na akkor most játszom egyet.

Behunytam a szemem és erősen koncentráltam, segítséget kérve jeleket küldtem mentálisan a sofőrnek, és segítőjének, hogy légyszilégyszi kapcsoljátok le a lámpát, legyen minél hamarabb sötét, hogy tudjak pihenni...

Pár másodperc múlva kinyitottam a szemem, és egyszercsak sötétségbe borult minden egy "varázsszóra"...

Vigyorogva mondtam Tasnak, ezt én csináltam."

Viki

komment
Címkék: tavolbahatas

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr798443014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása