Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Önszuggesztív koránkelés

2016. március 01. 08:28 - Bognár Tas

"Végre sikerült a kezembe vennem a sorsom, bár máskor is próbálkoztam technikákkal, és értem el sok sikert az életemben, sőt, kifejezetten sikeres embernek mondhatom magam, mindenem megvan, felsővezetőként elértem a "létra" csúcsára, családom is rendben...de mindig is voltak olyan dolgok, amiket akárhogy próbáltam, nem tudtam megoldani, és ez legfőképpen igaz a szokásokra, berögződésekre. Nagyon bosszantó, hogy azon nem tudok változtatni, amiről csak én tehetek (?), és elvileg csak én tudom megoldani.

Megpróbálom röviden leírni, hogy mit sikerült megváltoztatnom a tanfolyamod után..

Néhány hülye szokásom közül az egyik egész életemben végig kísértett! Mint egy kísértet :)

korankeles.jpgEz pedig a koránkelés, ami gyerekkoromtól kezdve probléma volt. Most használtam a tudatos teremtés néhány technikáját, és valami döbbenet, hogy teljesen éberen, magamtól kelek 6 óra körül, frissen megzuhanyzom, van időm mindenre, a család boldog, hogy nem rohanok a melóba fogkefével a számban, van időm együtt reggelizni a családdal, előre rendszerezni a napomat...néha még reggeli kis mozgásra is futja :)

A feleségem is elkezdte használni a tibeti vizualizációs gyakorlatot, olyan beleéléssel, ahogy tanítottad, és már jönnek a kezdeti eredmények nála is! Mindketten nagyon boldogan gyakorlunk, mert van eredménye!"

 

Szólj hozzá!
Címkék: teremtes

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr868431292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása