Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Auralátás megtapasztalása

2020. augusztus 31. 14:40 - Bognár Tas

Szia Kedves Tas!


chi_kung.jpgEgy auralátással kapcsolatos élményemet szeretném megosztani Veled. Az elmúlt hétvégén részt vettem egy Csi-kung tanfolymon, és a második nap vége felé történt Velem a megosztandó élmény.

A Csi-kung egy alapgyakorlat sorát csináltuk, melynek utolsó eleme a faállás.

Faállás közben elkezdtem fókuszálni egy velem szemben lévő pontra, majd jött az a bambult állapot (amit említettél) és egyszer csak egy smaragdzöld színt láttam az oktató körül.

Nekem ez egy akkora élmény volt, hogy mindenképpen szerettem volna leírni Neked.

Szép napot!

Ernő

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr7516183836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása