Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Mai tapasztalatom egy nagyon tapasztalt látóval

2019. április 10. 09:13 - Bognár Tas

Szia Tas!

Most rögtön leírom ami ma reggel történt!

Tudom, hogy Neked nem ujdonság, hiszen neked is ez a foglalkozásod, és tanítod is évek óta, de azért én megdöbbentem.

Kértem egy látó barátomat, hogy nézzen át sűrgősen. Mondta, hogy éppen megy vásárolni, de utána azonnal "átnéz" messengeren keresztül (!). Minden stimmelt, nagyon pontosan, tökéletesen célzottan, de úgy, hogy éppen a vásárlásból ért haza, és egyből hívott, tehát semmi előkészület, csak messengeren hirtelen rámcsörgött.

alhas.jpg

Nem mondtam el előre semmit!!!

Elkezdte mondani pár másodperc után, hogy az alhasi területről kell beszélnünk.

Mondtam, hogy igen, a gyomor alatti terület.

Kijavított, pontosított, hogy a köldök alatti terület lesz fontos. Nem bal és nem jobb oldalt, hanem középen, alul. Rátapintott még a legelső percben, hogy itt nőgyógyászati témáról kell beszélnünk, és mégsem teljesen középen, hanem kicsit balra.

Mondtam, hogy igen, éppen ezért hívom. Azt mondja, hogy valami a hormonrendszerrel kell összefüggésben legyen ami... És mielőtt befejezte volna, hogy "...ami kimutatható" közbevágtam, hogy csináltam pár tesztet, és az egyik pozitív lett, a többi negatív. Tehát valóban valami ott van, ami kimutatható. Javasolni szerette volna a nőgyógyászt -itt tartunk beszélgetésünk második percénél-, de megint közbevágtam, hogy már van is időpontom az orvosomhoz.

Beszéltünk még 1-2 percet, hogy ennek még milyen lelki okai lehetnek, de ebbe most nem mennék bele.

A lényeg, hogy megkérdeztem, hogy hogyan csinálja, és meglepetésemre azt mondta, hogy fogalma sincs. Persze tudom, hogy tudja, csak szerintem nem akart belemenni hosszasabb beszélgetésbe...szerényen azt mondta, hogy Ő is mindíg meglepődik, pedig már 15 éve ezt csinálja főállásban :)

Most csak ennyit akartam írni hirtelen felindulásból...

Köszönöm, hogy megoszthattam...

Szia!

Emese

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2314752789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása