Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuíció használata rendőrként...

2018. december 11. 17:02 - Bognár Tas

Kedves Tas,

Már meséltem Neked szóban, de mivel kértél konkrét intuíciós történeteket, ezért most leírom:

rendor.jpg

Az intuíciós tanfolyamod után sokat gyakoroltam a hétköznapi életben, és nyomozói munkám során is. Meglepő tapasztalataim lettek, de most csak egyet részleteznék röviden.

Nem régen történt, hogy egy személyt kerestünk, aki körözés alatt volt. A III. kerületben egy lakóparkban volt bejelentve, de ahogy közelítettünk, éreztem, hogy nem a bejelentett címen lesz, hanem valahol a közelben.

Amikor megérkeztünk, a személy nem volt a bejelentett címen. Ezért elkezdtem az intuíciómat használni. Pár háztömbbel odébb megtaláltam. A kollégám nagyon furcsán nézett rám :)

Biztos vagyok benne, hogy nem csak az "utca emberének", de rendőröknek is nagyon hasznos az intuíció elsajátítása, mint ahogy a kiképzésünkkor is említetted az izraeli hadsereg hogyan használja a képességeinket.

Mindenesetre nagyon köszönöm a tanultakat!

Rebeka 

 

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr8014471880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása